flodagrodan

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Grodan - 12 september 2013 14:11

Idag gick vi alla 19 barnen till en ny skogsplats.

Det var en längre promenad för att ta sig dit men eftersom vi inte varit där förrut var det ju givetvis mycket spännande när vi väl var där. Mycket trevliga pinnar fanns det där och vi hittade en myrstack! Det var så häftigt att se när de små svarta varelserna hade fulltsjå med att få med sig både barr och mat ner i hålorna.

Här på gården på eftermiddagen har det varit varmt och härligt! Vi misstänker att så blir fallet i morgon också men sen verkar det vara stopp! Vi får passa på att njuta allihop av det goa vädret!

Vi har en liten efterlysning:

Vi behöver fräscha upp vår utklädningsgarderob litegrann. Är det någon som har någon vacker klänning( gärna med glitter på) som vi kan få? Även fina skor med klackar är ju mycket populärt. Vippiga kjolar, herrkavajer och nån skjorta är inte fel det heller.

Nästa vecka har jag, Jonna, semester. Då jobbar min Linnéa för mig och jag skall skicka ett vykort som vi kan sätta upp brevid vår nya fina världskarta!  

Presentation

Hej på er!
Denna blogg är till er föräldrar, morföräldrar, syskon och andra nära och kära som har eller känner ett barn på Berghults flygel avdelning Grodan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards