flodagrodan

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Grodan - 15 april 2013 13:10

Så var det måndag igen och dags för en ny vecka på grodan    Idag har vi varit nästan hela barngruppen här, bara en som saknats. Efter frukost fick barnen säga vad de ville leka med, några ville måla, några skulle leka pirater och några inne i hemvrån. Plötsligt dyker Jonna upp och med sig har hon nya leksaker, bland annat ett stort kök med grill och hela fadderullan. Gissa om det var populärt?    Efter lite lek och egna aktiviteter var det dags för röris och efter rörisen hade vi en liten fruktstund innan vi gick vi ut och lekte.  Det var riktigt gott väder ute och barnen var som vanligt duktiga på att aktivera sig. De leker gott med varandra och ser till att alla alltid har någon att leka med, ingen risk att någon känner sig utanför på grodan inte, vilket känns underbart. Till lunch blev det köttfärssås och spagetti,  en riktig favorit hos barnen. Efter lunch blev det faktiskt utgång igen, denna gång var inte vädret lika roligt och när jag (Mattias) gick in på min planering, så såg jag faktiskt att det började regna, så jag misstänker att gänget är på väg in snart igen  

Presentation

Hej på er!
Denna blogg är till er föräldrar, morföräldrar, syskon och andra nära och kära som har eller känner ett barn på Berghults flygel avdelning Grodan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards