flodagrodan

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Grodan - 8 mars 2013 13:02

Veckan har rusat på i en ryslig fart och det är redan dags för fredag. Anita är fortfarande sjuk och hemma och vi har idag Andreas som vikarie. Andreas brukar vanligtvis vara på humlan och jobba, så jag tror säkert ni vet vem det är. Eftersom det inte blev någon sväng till skogen igår pga vikarier och diverse hinder som uppstod så passade vi på att göra en promenad idag istället. Vi gick bland annat till Anita och hälsade på och sa till henne att krya på sig och att vi saknar henne på grodan (ser att hon redan hunnit skriva det i ett inlägg här under). Sedan gick vi och lekte på en av kyrkmossens lekplatser. Kul att komma iväg en sväng och leka på en annan lekplats. Vi hann även med en fruktstund i den goa solen. Efter lunch gick några barn ut och lekte igen, vi plockade fram cyklarna för första gången sedan i höstas, vansinnigt roligt tyckte barnen som aldrig ville gå in   


Trevlig helg allesamman!    

Av Grodan - 8 mars 2013 11:58

Det var jättegulligt av goa kollegor och barn att titta förbi mitt hus när ni var på promenad!!

Tänk vilken positiv energikick man får av barnskratt!! Några av barnen tittade på mig, som att jag

var från en annan planet....och en av pojkarna sa - Anita du e gammal..och började skratta jättemycket!

Ja,ja så är det när man legat i sängen i flera dagar!! Men det förgyllde min dag...jag går här och

ler åt våra goa barn!! 


Trevlig helg från Anita   

Presentation

Hej på er!
Denna blogg är till er föräldrar, morföräldrar, syskon och andra nära och kära som har eller känner ett barn på Berghults flygel avdelning Grodan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards